Twitter testeaza un buton de cumparare directa a produselor promovate pe platforma sa

Twitter testeaza un buton de cumparare directa a produselor promovate pe platforma sa
Comments Off on Twitter testeaza un buton de cumparare directa a produselor promovate pe platforma sa, 09/09/2014, by , in Business today

Twitter a început sa testeze luni un buton de cumparare integrat în reclamele publicate pe fluxul sau, care permite utilizatorilor acestei platforme de microblogging sa cumpere în mod direct produsele promovate.

Pentru un moment, noul serviciu a fost propus unui grup mic de membri ai Twitter din Statele Unite care folosesc dispozitive mobile echipate cu sisteme de operare Apple (iOS) si Google (Android). În cazul în care va avea succes, acesta va fi extins pentru toti utilizatorii de Twitter, scrie Mediafax.ro.

 “Este un prim pas în dezvoltarea functiilor de utilizare a platformei Twitter, care permit efectuarea unor cumparaturi mai usor, cu un grad mare de utilitate si cu mai multa placere, de pe dispozitivele mobile”, a declarat directorul de produse al companiei californiene, Tarun Jain.

“Prin acest buton pot fi efectuate cumparaturi în doar câteva etape”, a adaugat el.

Printre primii parteneri în aceasta initiativa se afla reteaua de magazine de bricolaj Home Depot, marca de prêt-à-porter Burberry, asociatia ecologista Nature Conservancy si trupele rock Soundgarden si Twenty One Pilots.

About News Report