74% dintre companiile românești au apelat la rețelele sociale pentru promovare sau recrutare

74% dintre companiile românești au apelat la rețelele sociale pentru promovare sau recrutare
Comments Off on 74% dintre companiile românești au apelat la rețelele sociale pentru promovare sau recrutare, 26/01/2016, by , in Business today

Cifrele arată că aproape trei sferturi (74%) dintre companiile din România au utilizat, anul trecut, rețelele sociale pentru promovare, vânzare sau recrutare.

Un studiu efectuat de EY România arată că majoritatea companiilor de la noi folosesc rețelele sociale pentru promovare, vânzare sau recrutare. Iar Facebook este rețeaua de socializare preferată în România.

“În 2015, 74% dintre respondenți au declarat că utilizează rețelele de socializare pentru promovarea companiei și plănuiesc să le utilizeze în continuare. 21% dintre respondenți au afirmat că utilizarea rețelelor de socializare face parte din strategia de comunicare a companiei, în creștere cu două procente față de 2014”, se menționează în studiu.

Platforma “vedetă” în România rămâne în 2015 Facebook, cu 92% dintre răspunsuri (93% la nivel global), urmată de LinkedIn, cu 75% (71% la nivel global) și de YouTube, cu 37% (55% la nivel global). În România, se remarcă creșteri semnificative ale utilizării LinkedIn (+14% față de 2014), YouTube (+8% față de 2014) și Twitter (+8% față de 2014).

About News Report