TOPUL celor mai valoroase branduri din lume. Niciun brand din Europa în TOP 10

TOPUL celor mai valoroase branduri din lume. Niciun brand din Europa în TOP 10
Comments Off on TOPUL celor mai valoroase branduri din lume. Niciun brand din Europa în TOP 10, 07/10/2014, by , in Business today

Austriecii de la eurobrand, specializați în servicii de consultanţă şi evaluare a mărcilor şi patentelor, au analizat peste 3.000 de firme şi brandurile acestora în 16 industrii din Europa, America şi Asia și au realizat topul celor mai valoroase branduri din lume.

Astfel, Apple este cel mai valoros brand din lume și este evaluat la 113 miliarde dolari, urmat la distanţă destul de mare de Google (67,4 miliarde dolari) şi Coca-Cola (64,7 miliarde dolari), scrie Mediafax.

Apple, Google şi Coca-Cola sunt urmate în top, în ordine, de Microsoft (62,3 miliarde dolari), IBM (54,4 miliarde dolari), McDonald’s (48 miliarde dolari), Procter&Gamble (47,7 miliarde dolari), Johnson&Johnson (47,2 miliarde dolari), AT&T (44,9 miliarde dolari) şi Philip Morris (44,8 miliarde dolari).

În Europa, LVMH (Luis Vuitton Moet Hennessy) a rămas cel mai valoros brand corporativ, evaluat la 39,3 miliarde euro, pe locul 12 în top.

Printre brandurile prezente în top se numără şi Pepsi (locul 13), Volkswagen (21), Vodafone (23), Samsung (24), Intel (26), Deutsche Telekom (36), Facebook (39), BMW (44), Heineken (45), Red Bull (53), Visa (55), Ford (58), L’ Oreal (64), H&M (75), Ikea (77), Danone (85), Colgate (91) şi Allianz (99).

About News Report