Topul celor mai importante branduri din Romania in 2015

Topul celor mai importante branduri din Romania in 2015
Comments Off on Topul celor mai importante branduri din Romania in 2015, 11/06/2015, by , in Media & Brands

Compania Procter & Gamble este cea care detine primele doua branduri (Ariel si Pampers) in topul celor mai bune branduri in Superbrands Romania 2015.

Superbrands Romania a incheiat faza de jurizare si cercetare de piata, ca prima etapa in editia 2015, aflata acum in plina derulare. Aproximativ 300 de branduri din 48 de categorii de produse si servicii s-au calificat pentru statutul de Superbrand in Romania, in cadrul editiei a 7-a a programului Superbrands.

Studiul Superbrands, desfasurat la nivel national cu sprijinul Ipsos, a identificat o serie de tendinte, provocari si oportunitati ale pietei din Romania, in acest moment, scrie capital.ro. Per ansamblu, topul celor 15 branduri lider in programul Superbrands pe 2015 include: Ariel, Pampers, Mercedes-Benz, Banca Transilvania, Gillette, Facebook, Dr. Oetker, Persil, Milka, BRD Groupe Societe Generale, BMW, H&M, Dedeman, eMAG si Coca Cola.

Rezultatele finale ale cercetării Superbrands în Romania arata optiunile  romanilor pentru cele 300 de branduri eligibile pentru statutul de Superbrand in Romania in 2015. Rezultatele studiului confirma faptul ca romanii sunt gata sa sustina branduri care ii inspira, care ii fac fericiti si le sunt alaturi in viata cotidiana, branduri care le confera respect si comunicare autentica.

In ton cu aceasta tendinta, printre brandurile romanesti apreciate de romani ca fiind Superbrands sunt: Banca Transilvania, BRD, Dedeman, eMAG, Borsec, Catena, Dona, Napolact, PRO TV, Timisoreana, Poiana, Flanco, Radio Zu.

Brandurile romanesti reprezinta aproximativ 28% dintre brandurile validate Superbrand 2015 in Romania, o noua performanta pentru creativitatea romaneasca.

About News Report