H & M a vândut în România de 140 de milioane de euro în 2014

H & M a vândut în România de 140 de milioane de euro în 2014
Comments Off on H & M a vândut în România de 140 de milioane de euro în 2014, 28/01/2015, by , in Media & Brands

Vânzările retailerului suedez de îmbrăcăminte Hennes & Mauritz (H&M) în România au crescut cu 43% în anul fiscal 2014 ajungând la 140 de milioane de euro.

Anul fiscal 2014 al H&M a început pe 1 decembrie 2013 şi s-a încheiat pe 30 noiembrie 2014. În perioada precedentă de raportare, compania a înregistrat în România vânzări de 893 milioane coroane suedeze (101 milioane euro). Vânzările includ TVA. În lei, H&M România a raportat o creştere de 37%.

H&M a deschis 10 magazine în România în perioada decembrie 2013 – noiembrie 2014, numărul total de unităţi ajungând la 38 la finalul anului fiscal. În trimestrul al patrulea, compania a deschis 3 magazine.

Vânzările H&M la nivel mondial au urcat cu 18% în anul fiscal 2014, la 176,62 miliarde coroane suedeze (19 miliarde euro), în timp ce profitul net al companiei a avansat de la 17,1 miliarde coroane la 19,9 miliarde coroane (2,14 miliarde euro).

H&M va lansa în acest an în România magazinul online

About News Report