Disputa căştilor Beats versus Sony de la Cupa Mondială

Disputa căştilor Beats versus Sony de la Cupa Mondială
Comments Off on Disputa căştilor Beats versus Sony de la Cupa Mondială, 01/07/2014, by , in Media & Brands

Ca urmare a semnării contractului de sponsorizare de către FIFA cu brandul Sony, fotbaliştii de la Cupa Mondială nu au voie să poarte caştile Beats pe care le deţin.

Firma japoneză Sony a cerut direct forului prezidat de Sepp Blatter interzicerea căştilor Beats în perimetrul stadioanelor precum şi la conferinţele de presă, pentru a nu face reclamă rivalului. Motivul? FIFA are semnat un contract de sponzorizare cu  compania Sony.

Fotbaliştii pot purta căştile preferate la antrenamente, Neymar fiind surprins  cu căştile în culorile Braziliei, în timp ce Suarez a preferat unele de culoare bleu.

‘’Nu cred că interzicerea căştilor Beats pe stadioane e o decizie bună. Când clienţii văd că jucătorii preferă să asculte muzică la această marcă de căşti în timpul lor liber, că aceasta e alegerea lor, devin mai curioşi, iar impactul este acelaşi pe care l-ar avea sponsorul oficial. Mai mult, Beats nu e un sponsor, iar mesajul este mai autentic şi mai credibil“, a declarat Ellen Petry Leanse, un specialist în marketing, fost director la Apple şi Google.

Brandul American a devenit foarte popular şi datorită audienţei reclamei la caştile Beats, intitulată ‘’The game before the game’’, urcată pe Youtube  cu o săptamană înaintea începerii Campionatului Mondial, mai exact pe data de 5 iunie. Spotul de 5 minute şi jumătate în care joacă Neymar, Mario Gotze, Robin van Persie şi Chicharito Hernandez a strâns, în două săptămâni, 18 milioane de vizualizări.

Compania Americană, recent achizitionată de Apple, nu este la prima neplacere de acest gen. S-a mai întâmplat şi în urmă cu 2 ani la Jocurile Olimpice de la Londra,  când Comitetul Olimpic Internaţional, al cărui partener electronic este compania japoneză Panasonic s-a confruntat cu strategii de guerillă marketing din partea companiei Beats, dar şi în urmă cu 6 ani, la Jocurile Olimpice de la Beijing.

Potrivit prosport.ro, in 2008, Beats a distribuit tuturor jucătorilor de baschet din naţionala Statelor Unite căşti în culorile steagului american. Succesul a fost imens, astfel încât, marketul de guerillă s-a repetat si la Londra în 2012.

About News Report