De câte ori cresc comenzile online de Black Friday?

De câte ori cresc comenzile online de Black Friday?
Comments Off on De câte ori cresc comenzile online de Black Friday?, 11/11/2015, by , in Business today

O analiză arată că numărul comenzilor primite de magazinele online, cu ocazia evenimentului Black Friday, poate crește de 10 ori în comparație cu vânzările înregistrate într-o lună normală.

Potrivit Teamshare, în perioadele cu vârf de vânzări, ca Black Friday, numărul comenzilor primite de magazinele online poate fi chiar de 10 ori mai mare față de vânzările dintr-o lună normală.

Pe de altă parte, acest fenomen se reflectă cel mai bine în gradul de încărcare la nivel operațional, care crește și cu 1000% pentru magazinele fără un soft automatizat.

“Dacă astfel de magazine resimt un efort operațional cu până la 1000% mai mare, automatizarea proceselor scade gradul de încărcare la 100% — 200% față de situațiile normale. Luând în calcul și marja redusă a vânzărilor, din cauza prețurilor promoționale, campaniile de reduceri de Black Friday desfășurate fără automatizare generează, în realitate, pierderi financiare într-o perioadă în care tot retailul online ar trebui să facă profit”, afirmă reprezentanții Teamshare.

Ce este Black Friday?

Black Friday este o sărbătoare americană prin care sub aspectul reducerilor substanţiale la diverse produse, retailerii reuşesc să atragă foarte mulţi clienţi ce sunt dispuşi să scoată din buzunar sume de bani pentru laptop-uri, televizoare, monitoare, maşini de spălat, tablete, telefoane mobile sau console video.

About News Report