Compania Procter and Gamble renunta la 100 de branduri

Compania Procter and Gamble renunta la 100 de branduri
Comments Off on Compania Procter and Gamble renunta la 100 de branduri, 05/08/2014, by , in Media & Brands

Procter & Gamble, cea mai mare companie de bunuri de consum din lume, pregateste o revizuire masiva a portofoliului sau. Pana la 100 de branduri vor fi vandute, probabil in urmatoarele 12-24 de luni, si compania se va concentra pe 70-80 cele mai importante marci detinute.

„Brandurile care vor fi eliminate produc peste 80 de miliarde de dolari anual, iar cele 70-80 de branduri care vor rămâne in portofoliul P&G au reprezentat 90% din vanzari si peste 95% din profitul companiei din ultimii trei ani”, a declarat directorul general al companiei, A.G. Lafley, potrivit thedrum.com.

El a arătat ca reevalueaza portofoliul de branduri al companiei si a inceput deja sa restranga operatiunile grupului. Intre cele mai importante branduri ale companiei se afla detergentii Tide, scutecele Pampers, pasta de dinti Crest si aparatele de ras Gillette.

Pana acum, cea mai importanta decizie luata a fost vanzarea diviziei care produce alimente pentru animale, pentru 2,9 miliarde de dolari.

Alte branduri care ar putea fi vandute ar fi Ausonia, Discreet, Blend-a-Dent, Braun, Oral-B si Rindex, care realizeaza fiecare vanzari de sub 100 de milioane de dolari.

Vanzarile P&G au scazut cu 1%, la 20,2 miliarde de dolari, in trimestrul al patrulea, incheiat la 30 iunie. Analistii anticipau vanzari de 20,5 miliarde de dolari.

About News Report