Cine sunt speakerii conferintei „Metode accesibile de promovare”

Cine sunt speakerii conferintei „Metode accesibile de promovare”
Comments Off on Cine sunt speakerii conferintei „Metode accesibile de promovare”, 06/10/2015, by , in Lifestyle

Raluca Radu (Strategy & Marketing Manager GPeC), Laura Pascu (Specialist PR), Adrian Enache (Managing Director The Masterplan), Razvan Nicolescu (Producator executiv TVR2),  Ioana Lintoiu (Managing Partner al agentiei AI PR! Consulting, PR & Events), Sorin Manica (Specialist marketing) vor discuta despre modalitati de promovare specifice unor domenii precum e-commerce, PR sau online in cadrul conferintei „Metode accesibile de promovare”.

Evenimentul „Metode accesibile de promovare” face parte dintr-o serie de conferinte pe care PR2Advertising.ro le organizeaza cu scopul de a pune in legatura specialisti si reprezentati ai unor companii de top cu persoane interesate de tot ceea ce inseamna PR, advertising,marketing si promovare online si offline.

Raluca Radu (Strategy & Marketing Manager GPeC & Country Manager Answear Romania)

Raluca este convinsa ca ingredientele de baza ale unui business de succes sunt: o strategie logica si bazata pe date si o echipa bine aleasa si bine construita.

Raluca are peste 10 ani de experienta in marketing digital si management de business online si s-a implicat de la inceput in mediul antreprenorial tech, fiind Co-Fondator al HowToWeb si mentor in diferite programe dedicate antreprenorilor. In cadrul conferintei „Metode accesibile de promovare” va discuta despre „Marketing pentru e-commerce – intre promovare si vanzari”.

Adrian Enache (Managing Director The Masterplan)

Adrian este absolvent de informatica si e tipul de persoana pe l-ai asocia ca personalitate cu „stiintele exacte” atat in ceea ce priveste viata profesionala, cat si cea personala.

In cadrul evenimentului organizat de PR2Advertising.ro le va explica participantilor “Ce poti face cu 10 euro si curaj”.

Laura Pascu (Specialist PR)

Laura a trecut de partea consumatorului dupa 8 ani de televiziune. Si, pentru ca ii place sa se implice in proiecte ecologice sau sa ajute oamenii la fel de mult pe cat ii place sa scrie, si-a gasit locul in cadrul Centrului European al Consumatorilor din Romania.

PR-ul face parte din viata Laurei de 15 ani si spune ca ea nu face PR, ci simte PR. Pe 13 octombrie ne va vorbi despre „Metode neconventionale de promovare”.

Razvan Nicolescu (Producator executiv TVR2)

Razvan este un reprezentant al generatiilor de jurnalisti aparute dupa 1990. Este jurnalist, manager, trainer si intreprinzator. Razvan a ocupat timp de 8 ani pozitia de manager al TVR2 si, in prezent, este producator executiv la TVR2, dar si trainer autorizat. El sustine traininguri de comunicare,  educatie financiara, networking, egalitate de sanse , managementul situatiilor de criza sau comunicare politica.

Licentiat in Jurnalism si in Management, Razvan Nicolescu a publicat prima carte in urma cu zece ani si va vorbi din experienta despre cum sa fii propriul purtator de cuvant – de la networking la publicarea unei carti. Ultima sa carte – “Triunghiul succesului (c) – cum sa fii cu un pas inaintea celorlalti ” a fost publicata in anul 2013.

nicolescu

Ioana Lintoiu (Managing Partner al agentiei AI PR! Consulting, PR & Events)

Ioana si-a inceput cariera in televiziune,  in urma cu 15 ani. A debutat in calitate de prezentator-reporter, redactor si producator de content si, de-a lungul anilor, a colaborat cu mai multe trusturi media atat in presa, cat si in televiziune. In ultimii ani, Ioana s-a focusat pe zona promovarii artistilor si a brandurilor care au apelat la celebrity endorsement, in cadrul unor campanii de lansare sau de intretinere a brandurilor.

In urma cu cinci ani, a pus bazele propriei companii de PR, companie care detine un portofoliu variat, de la artisti si persoane publice, pana la firme si evenimente mondene sau de afaceri. Tema abordata in cadrul conferintei va avea legatura tot cu PR-ul si mass-media: “#PRomoveaza inteligent – cum sa ai impact in mass media”

linto

Sorin Manica (Specialist marketing) –  va sustine un speech cu tema “Performance email marketing”. Expertiza lui Sorin Manica in e-Commerce, Online Marketing, Internet/ New Media, Management/ Consulting, Business Strategies and Development a fost dobandita in peste 10 ani de marketing si mass media.  Portofoliul profesional al lui Sorin cuprinde branduri precum Allegro Group Romania, elefant.ro sau editura Nemira, dar si trusturile de presa Mediafax sau Acasa.ro.

Participa GRATUIT

Participarea la conferinta este GRATUITA, insa locurile sunt limitate. Pentru a-ti asigura locul la acest eveniment, este nevoie sa te inscrii trimitand un e-mail cu datele tale (nume, functie, varsta) la conferinte@PR2Advertising.ro. Dupa inscriere, vei primi confirmarea organizatorilor pe e-mail, in maxim 48 de ore.

PR2Advertising.ro este un site de comunicate de presa care isi propune sa sprijine companiile in procesul comunicarii si sa aduca brandurile, produsele si serviciile mai aproape de target. Comunicarea sunt procese importante in construirea imaginii unui brand si se reflecta in mod direct in succesul pe care acestea le au pe piata. Tocmai de aceea, sub sloganul “stay in touch with your target”, PR2Advertising.ro isi propune sa faciliteze comunicarea companiilor cu targetul vizat.

SPONSORI PRINCIPALI

Carrefour2        si   Logo-seomark-mare

__________________

SPONSORI SECUNDARI

 logo-creativen-mare  lasermaxx-logo  logo-editura-litera   logo_World_Class_negru_new

Partener media principal: Romania Libera

Parteneri media secundari: 9AM, Acasa.ro, Business24, BusinessWoman.ro, Calendarevenimente.ro, Comunicatedepresa.ro, Fashion8.ro, LivePR, Mujer, Woman2Woman.ro, Ziare.com

Eveniment sustinut de www.businessavenue.ro

About News Report