Campania Jeep care a creat ISTERIE în toată lumea

Campania Jeep care a creat ISTERIE în toată lumea
Comments Off on Campania Jeep care a creat ISTERIE în toată lumea, 13/01/2015, by , in Media & Brands

Departamentul de creație al celor de la Jeep au pus la cale o campanie despre care s-a vorbit în toată lumea. Pentru a-i cuceri pe potențialii clienți care vor în garajul lor o mașină off-road, cei de la Jeep au creat un râu de munte, chiar în mijlocul orașului Vancouver.

O echipă de decoratori angajată de americanii de la Jeep a adus pe una din străzile orașului bolovani, zăpadă, copaci și chiar au creat astfel un râu artificial. Ba mai mult, în “platoul sălbatic” au fost aduși și doi lupi domesticiți meniți să creeze cât mai fidel un peisaj din relieful muntos. Și totul pentru a testa calitățile off-road ale noului Jeep Cherokee.

Apoi, mai mulți șoferi au fost invitați să testeze mașina prin oraș și pe râul de munte. Reclama de 30 de secunde a generat o euforie pe rețelele sociale, unde toți au apreciat colțul de natură creat în mijlocul orașului Vancouver.

Vezi aici reclama!

About News Report