Augma Biomaterials : schimbare de strategie

Augma Biomaterials : schimbare de strategie
Comments Off on Augma Biomaterials : schimbare de strategie, 07/02/2014, by , in Business today

 

Doua noi materiale de ultima ora folosite in stomatologie au fost lansate si in Romania prin deschiderea reprezentantei Augma Biomaterials Ltd. Dupa ce a intrat pe pietele nationale din 65 de tari, compania israeliana a hotarat sa renunte la distribuitori si sa deschida reprezentante, primele doua fiind in Marea Britanie si Romania.

Doctorul  Amos Yahav , CEO al Augma Biomaterials, declara in cadrul lansarii de la Hotel Pullman :  “schimbarea de strategie am gandit o pentru ca nu dorim doar vanzari imediate, vrem ca doctorii sa se obisnuiasca cu noile produse inovative folosite in stomatologie in augmentarea osoasa. Asa ca vom incepe prin a organiza seminarii si trainiguri pentru ca efectul si rezultatele sa fie maxime pentru pacienti.»  Probabil ca in alegerea Romaniei alaturi de Marea Britanie a contat si faptul ca dr Yahav a aboslvit Facultatea de Medicina Carol Davila din Bucuresti.

Cele două produse revoluționare  – Bond Apatite si 3D Bond – au fost realizate în urma unor cercetări desfasurate pe parcursul a 15 ani si nu contin  polimeri, fiind create din materiale pure. Ele ajuta la reconstructia osoasa, fiind nevoie de o singura sedinta in locul celor trei sau patru necesare in stomatologia de astazi. Produsele au fost lansate deja in Statele Unite, Germania si Marea Britanie . Acest tip de ciment era folosit pana acum in tratamentele ortopedice.

Companiile bazate pe cerecetare si inovare par sa aiba o oarecare revenire in pietele internationale mai ales in domeniul medical, acolo unde timpul de aparitie a produselor de substituie este mai mare. Cu alte cuvinte, companiile implicate in cercetare au mai mult timp sa-si recupereze investitia inainte ca mici companii din alte tari sa reuseasca sa copieze rezultatele. Israelul si Statele Unite raman cele mai mediatizate tari din punct de vedere al cercetarii, in particular in zona medicala. Totusi, din cauza pterii de cumparare scazute a romanlor, produsele inovatoare ajung destul de tarziu la noi, aceasta situatie ducand de multe ori la decizia realizarii unor interventii medicale in spitalele si clinicile din strainatate.

Romania sta destul de bine din punct de vedere al calitatii serviciilor stomatologice si al  pregatirii medicilor, existand insa unele deficiente din punct de vedere al materialelor folosite. Cabinetele de cartier  recomanda  inca materiale ieftine care au disparut de mult timp din Europa si Statele Unite, in timp ce clinicile mari conving destul de greu pacientii sa opteze pentru meteriale ca zirconium in cazul coroanelor dentare, materiale biocompatibile si moderne.

Cele doua noi materiale lansate in luna februarie in Romania aduc avantaje atat pentru medic cat si pentru pacient, asigurand un timp mai redus de recuperare, imbunatatind consistenta si calitatea osului si reducand astfel costurile. Faptul ca un medic Iisraelian, CEO al unei companii de cercetare si absolvent al Facultatii de Medicina din Bucuresti lanseaza in piata doua noi produse inovatoare nu poate fi decat un avantaj pentru Romania. Ramane de vazut daca ramane o lansare cu valoare sentimentala sau strategia de marketing si promovare va aduce vanzari care sa demonstreze eficienta reprezentantei de la Bucuresti.

About Business Editor